divendres, 17 de febrer del 2012

€ PER UNS, RETALLADES PER ALTRES


Molt bé Sra. Rigau, no n’hi han calers pels professors que han de formar al nostre jovent?? diuen que estem en crisis, diuen que ens hem retalla la despesa en matèria d’educació i per una altre banda garanteixen el futur a 234 mestres i professors de religió, tal i com ens fan saber en una nota de premsa (consulteu aquí), ja n’hia ha prou consellera.
I jo l’hi pregunto, per què hem de pagar nosaltres els mestres de religió?? O més ben dit, per què n’hi ha mestres de religió a les escoles publiques??
No serè jo qui jutgi a cap religió, jo no hi participaré de cap ni una, qui vulgui és lliure de fer-ho, això sí, jo no ho pago, qui vulgui és lliure de fer-ho, també tenen lloc on fer-ho, aleshores si és retalla el futur dels nostres fills a vosaltres els polítics si que tinc legitimitat per a jutjar les vostres accions i a mès com a pares i mares tenim el dret i molt més important la obligació de defensar-nos i defensar els nostres fills.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada